Saat Magika bersama TWB


Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum!


Dah berhabuk dah blog ni sebab lama sangat tak post hehe 😊

InsyaAllah, sooner saya akan kembali menulis. At last, writing is always my passion! Sesiapa yang follow facebook saya mesti tahu macam-macam dah berlaku dalam tahun 2017. Air mata, suka dan duka. Hilang kawan, jumpa cinta! Eh?! HAHAH. Just kidding.

Alhamdulillah, banyak hikmah di sebalik setiap suka dan duka. Penghujung tahun 2017, saya ingin melakukan perubahan drastik! Apakah perubahan-perubahan tuuu?!

  1. Berjumpa dengan Pakar Psikitri untuk kembali pulih (I will post about this story someday, insyaAllah).
  2. Penuhkan masa saya dengan aktiviti berfaedah! (one of them is this, THE WALKING BEAUTY)
I do a lot of things to get better from Major Depression Disorder. But one of the things that helps me a lot to get better is this! Why? Sebab saya memang berbisnes, tapi tak pernah diberi peluang untuk mendalami ilmu bisnes ni. Bila bertemu dengan Master Ainul Shahrazad (Founder of TWB). MashaAllah things do change a lot. Masa lapang diisi dengan perkara-perkara yang saya suka which is spaaa! Alhamdulillah duit pon masyuuuk! Rezeki alhamdulillah (:



Alhamdulillah, ni gambar waktu training pada Januari 2018. Saya join TWB dengan harga pakej RM 999. Harga pakej bagi penghujung 2017. Saya cover semula modal saya dua minggu selepas training. Amacam? Seronok kan? 

Sekarang, cuba teka harga Pakej Training The Walking Beauty dah berape? RM 1999. RM 1999?! Mak aihh dapat apa je mahal sangat tuuuuu! 5 pakej kursus + sijil + produk + alatan + trial kit! Wah RM 1999 dapat banyak ni! Murahnyaaaaaaa. Kat luar sana harga RM 5000 tau. Fuhhhhh. Mereciks peluh fikir.

Saya sendiri as a student sangat takut nak keluarkan modal banyak-banyak. Dahla guna duit biasiswa hiks 😃 Tapi dengan bimbingan support group TWB, alhamdulillah, saya berjayaaa dapatkan modal sekali dengan untung! Shaklee ni bagi kita 4 penjuru income tau? Nak tahu apaa? Kena pm saya dulu hehe 0105751869. Saya sedia membantu anda 😍 memang magik kan TWB ni hehe ♡


Business Opportunity Preview di MaGiC Sarawak.

The Walking Beauty ni dapat bagi peluang pekerjaan bukan sahaja kepada student, suri rumah, bahkan semua yang bekerjaya. Ahli-ahli TWB ni ada arkitek, pensyarah dan jururawat! Sebab spa TWB ni bersifat fleksibel, simple dan mudah! Saya sebagai student tahun akhir, dengan final year project, part time guru Bahasa Arab pon boleh dapat income 1k sebulan dengan TWB! 😙 
Sebab itu setiap saat dan detik bersama TWB ini adalah magik ❤️

My Team, TWB Kuching

Alhamdulillah, setakat ini saya dah berjaya train 5 orang ahli TWB dari kalangan student dan yang dah bekerjaya! Ada lagi yang nak join team saya? PM laju-laju 0105751869. 



Sekian sahaja my first coretan tentang Saat Magika bersama TWB. Saya akan ceritakan lagi macam-macam perkara seronok yang saya dapat daripada TWB. Belum lagi kisah trips akak-akak TWB ke Maldives, Melbourne dan Paris. Eh TWB bukan kursus spa je ke? NO la, ada banyak lagi magik dan kelebihan TWB. Kalau taip ni, fuuuuh. Jadi novel hiks. Apa salahnyaa kan? ❤️

Sekian sahaja coretan saya,






Mawaddah Mohammad
0105751869
Shaklee Independent Distributor
Spa Beautician & Trainer
Fitrah Cantik Spa & Training Center

1 comment